Jak kupować?

/Jak kupować?
Jak kupować?2020-06-04T08:27:24+02:00

Jak kupować w e-sklepie

Nasz sklep internetowy dostępny jest przez całą dobę, przez cały rok.

Natomiast nasza infolinia i biuro obsługi klientów czynne są w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–17.00, a w soboty w godzinach 8.00–13.00.

Aby dokonać zakupu, nie trzeba się rejestrować, jednak utworzenie konta w naszym e-sklepie ułatwia powtórne zakupy oraz przegląd zamówień.

Płatność i dostawa

Za zakup można zapłacić:

  • przelewem
  • kartą
  • gotówką (przy odbiorze przesyłki).

Nasi klienci mogą korzystać z serwisów Pay-U i Przelew24.

Dla płacących zwykłym przelewem podajemy numer naszego rachunku bankowego:
09 1140 2004 0000 3102 7555 3678 (mBank).

Zakupiony produkt zostanie dostarczony w ciągu 4–8 tygodni. O terminie realizacji zamówienia informujemy klientów indywidualnie.

Koszt przesyłki: 299,99 zł.

Odbiór osobisty: ul. Przyce 12, 01-252 Warszawa.

Przy zakupach o wartości powyżej 5 tys. zł przesyłka gratis.

Do produktu dołączany jest paragon; na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Zwroty i reklamacje

Kupujący na odległość ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia zamówienia. W tym celu przed upływem tego terminu należy złożyć stosowne oświadczenie:

Formularz odstąpienia od umowy

Pouczenie dotyczące odstąpienia od umowy

W przypadku wady produktu kupujący może skorzystać z prawa do reklamacji:
Formularz reklamacyjny

Szczegóły dotyczące zasad dokonywania zakupów w e-sklepie oraz zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.