Jak kupować w e-sklepie
Nasz sklep internetowy dostępny jest przez całą dobę, przez cały rok.
Natomiast nasza infolinia i biuro obsługi klientów czynne są w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–17.00, a w soboty w godzinach 8.00–13.00.
Aby dokonać zakupu, nie trzeba się rejestrować, jednak utworzenie konta w naszym e-sklepie ułatwia powtórne zakupy oraz przegląd zamówień.
Płatność i dostawa
Za zakup można zapłacić:
- przelewem
- kartą
- gotówką (przy odbiorze przesyłki).
Nasi klienci mogą korzystać z serwisów Pay-U i Przelew24.
Dla płacących zwykłym przelewem podajemy numer naszego rachunku bankowego:
09 1140 2004 0000 3102 7555 3678 (mBank).
Zakupiony produkt zostanie dostarczony w ciągu 4–8 tygodni. O terminie realizacji zamówienia informujemy klientów indywidualnie.
Koszt przesyłki: 299,99 zł.
Odbiór osobisty: ul. Przyce 12, 01-252 Warszawa.
Przy zakupach o wartości powyżej 5 tys. zł przesyłka gratis.
Do produktu dołączany jest paragon; na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Zwroty i reklamacje
Kupujący na odległość ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia zamówienia. W tym celu przed upływem tego terminu należy złożyć stosowne oświadczenie:
Formularz odstąpienia od umowy
Pouczenie dotyczące odstąpienia od umowy
W przypadku wady produktu kupujący może skorzystać z prawa do reklamacji:
Formularz reklamacyjny
Szczegóły dotyczące zasad dokonywania zakupów w e-sklepie oraz zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.